Освітній проект
"Закотилась писанка, до нас на гостину"
Короткотривалий освітній проект (один тиждень)
Категорія
учасників: педагоги, діти, батьки
Мета проекту: виховувати відповідальність, створювати емоційний
настрій при підготовці та святкуванні Великодніх свят,вчити шанувати родинні
звичаї, розвивати допитливість, інтерес
Завдання проекту:
-
розширити
та поглибити знання дітей про підготовку,святкування, значення Великоднього
свята
-
розвивати
інтерес до великоднього свята, розуміння значення звичаїв, традицій у житті людини
-
збагачувати
та активізувати словник дітей з теми «Великдень». Розвивати зв'язне мовлення, правильно та чітко
відповідати на запитання
-
виховувати
у дітей почуття
дружби, співчувати,
радіти
спільним
результатам
План реалізації проекту
|
Етап
|
Форми роботи
|
Матеріали
|
|
Мотиваційний
(підготовчий)
|
1.Формування
теми, мети проекту
2.Сюрпризний
момент. Розглядання картини про спорт та бесіда за нею.
3. Створення
дітьми «дерева цілей»: «Великодній кошик» (про що вони хочуть дізнатися та
яким чином)
|
Ілюстрації
«Вербна неділя», «Великдень»
Дерево цілей,
створене дітьми
|
|
Інформаційний
|
1.Вступна бесіда «За тиждень Великдень»
2.Розглядання фотографій про підготовку до Великодня. Бесіда
«Великдень в Україні»
3.Заняття з розвитку мовлення «На порозі Великдень»
4. Перегляд відеофільму «Історія Ісуса Христа для
дітей»
|
Серія фото «Великдень в Україні»»
Відеофільм
«Історія Ісуса
Христа для дітей»
|
|
Репродуктивний
|
1.Комплес вправ
ранкової гімнастики «Котиться писаночка»
2.Заняття з
ознайомлення з довкіллям «Зберемо великодній кошик»
3.Пізнавальна бесіда
«Історія писанки»
4.Читання віршів
про Паску, Великдень
5.Рухливі
ігри під час прогулянки
6.Трудова
діяльність :
«Чистий
четвер»(перемо ляль чин одяг, миємо іграшки, витираємо полички, наводимо лад
у групі)
|
Комплекс ранкової
гімнастики
Рухливі ігри:
«Котилася
писанка»,
«Музична
писанка»,
«Вербич»
Ілюстрації
«Великлдня
писанка»
|
|
Узагальнюючий
|
1 Тематичне
заняття :
«Випікання паски»
(логіко-математичний розвиток)
2.Музична розвага
«Пригоди великодньої писанки»
|
Атрибути до
настільного театру
«Великдує кругла
паска»
Д\гра «Домалюй
писанку»
|
|
Творчий
|
1.Аплікація
«Великоднє курчатко» Журнал «Пізнайко» №4,2017
2.Художня праця:
«Писанка»
3.Заняття з
малювання
«Мальованка»
2.Фотовиставка
«За тиждень великдень»
Робота з
батьками:
1.Виставка
сімейних робіт «Закотилась писанка до нас на гостину»
2.Участь в майстер класі «Пасхальний зайчик»
|
Виставка дитячих
робіт, фотовиставка,
Виставка родинних
робіт
|
|
Рефлексивно-оцінювальний
|
1.Діагностика компетенції дітей
2.Презентація проекту
Розробка плану
дій щодо подальшого функціонування проекту
|
Діагностична
карта
|
Осітній проект фізкультурно-оздоровчого спрямування
«Ми зі спортом дружимо»
Короткотривалий
освітній проект (один тиждень)
Категорія учасників: педагоги, діти, батьки
Мета проекту: виховувати відповідальність, створювати емоційний настрій на розвиток інтересу і бажання займатися спортом, допитливість, виховувати любов, повагу не тільки до спорту, але й до олімпізму як культурної спадщини людства.
Завдання проекту:
розширити та поглибити знання дітей про заняття спортом, олімпійські ігри
розвивати інтерес до фізичної культури та спорту, розуміння значення спорту у житті людини
збагачувати та активізувати словник дітей з теми « Олімпіада, спорт». Розвивати зв'язне мовлення, правильно та чітко відповідати на запитання
виховувати у дітей почуття дружби, співчувати, радіти спільним результатам
План
реалізації проекту
Етап
|
Форми роботи
|
Матеріали
|
Мотиваційний
(підготовчий)
|
1.Формування
теми, мети проекту
2.Сюрпризний
момент. Розглядання картини про спорт та бесіда за нею.
3. Створення
дітьми «дерева цілей» (про що вони хочуть дізнатися та яким чином)
|
Картини «Про
спорт»
Дерево цілей,
створене дітьми
|
Інформаційний
|
1.відкриття ігор. Запалювання олімпійського вогню.
2.Серія бесід про спорт, олімпійські ігри
3.Розглядання фотографій про сучасних олімпійців. Бесіда «Наші
чемпіони»
|
Серія фото «Олімпійці України»
|
Репродуктивний
|
1.Комплес вправ
ранкової гімнастики з котом Вінісіусом
2.Заняття з
ліплення «Гиря,обруч,кегля»
3.Пізнавальна
бесіда «Історія олімпійський ігор»
4.Читання віршів
про спорт
5.Розучування
фізкультхвилинки
6.Рухливі
спортивні ігри на майданчику
|
Комплекс ранкової
гімнастики
Ліплення
Презентація
«Історія олімпійських ігор»
|
Узагальнюючий
|
1 Тематичне
заняття «В здоровому тілі здоровий
дух»
2.Пригодницький
туристичний спортивний квест «У
пошуках пригод»
3.Настільна д/г
«Чий спортивний інвентар?»
|
Презентація
«Сучасні олімпійські ігри»
Квест «У пошуках
пригод»
Д/гра «Чий спортивний
інвентар?»
|
Творчий
|
1.Колективна
аплікація «Олімпійські кільця – символ дужби та єдності»
2.Проведення
малих олімпійських ігор «Олімпійці ми завзяті»
3. Ігри на
повітрі «Кеглі», «Кільцекид»
4.Фотовиставка
«Олімпійський тиждень»
Робота з
батьками:
1.Створення
групового куточку «З фізкультурою ми дружимо»
2.Участь в
туристичному квесті
|
Аплікація
Конспект
олімпійських ігор
|
Рефлексивно-оцінювальний
|
1.Діагностика компетенції дітей
2.Презентація проекту
Розробка плану
дій щодо подальшого функціонування проекту
|
Діагностична
карта
|
Екологічний проект
Тема :
Кімнатні рослини
Категорія учасників: педагоги,
діти, батьки
Мета:
познайомити дітей з різноманітністю
кімнатних рослин, їх пристосуванням до різних умов існування, походженням ,
цілющими властивостями
навчити дітей розпізнавати кімнатні
рослини за їх будовою
формувати навички догляду за рослинами
показати значення кімнатних рослин в житті людини
виховувати любов і бережливе ставлення
до живої природи, екологічну свідомість і естетичні почуття
Обє’кт: дослідницька діяльність і спостереження,
екологічні ігри, художнє слово
Предмет: кімнатні рослини
Завдання:
формувати екологічні знання
розширити зання дітей про кімнатні
рослини
учити
засновувати набуті зання , вміння, навики в житті
№ п/п
|
Етапи реалізації проекту
|
Види діяльності (заходи)
|
Оформлення результатів
|
1.
|
Підготовчий (аналітичний мотиваційний)
|
Формування теми проекту
Формування мети проекту
Діагностичне
обстеження (із теми проекту)
|
Тема, мета, завдання
Результати обстеження
|
2.
|
Проектувальний
(діяльнісний)
|
Екологічна стежка. Зупинка
«Мандрівники»(демонстрація карти, бесіда)
«Кімнатні рослини» -
введення(бесіда, ознайомлення,
спостереження)
Дидактичні та екологічні ігри,
вправи, придумування нових ігор, вірші, загадки.
Праця у куточку природи (догляд
за рослинами: миття, «банний день»,
підживлення)
Кімнатні рослини – лікарі
(бесіда, розповідь)
Дослідницько-пошукова робота :
досліди (з листям фіалки), створення щоденника спостережень, створення
сигнальних карток
Проведення занять.
Проведення екскурсій до куточка
природи в сусідні групи
Робота з батьками:
Акція «Прикрасимо групову
кімнату кімнатними рослинами»
Папка – перtсувка
« Цікавинки про кімнатні
рослини»
Екскурсії з дітьми до
квіткового магазину(«Дім, сад, город»)
Створення фотогазети « Як ми працюємо в
куточку природи»
Виставка дитячих малюнків «Моя улюблена
кімнатна рослина»
Модернізація (осучаснення куточка природи)
в своїй групі
Відкритий підсумковий захід разом з батьками
вікторина «Кімнатні рослини». Діти разом з батьками застосовують набуті знання і навички.
Створення мультимедійного фільму(слайд –
шоу) «Ми - друзі кімнатних рослин»
|
Конспекти занять, дидактичні ігри, добірка форм та методів роботи з
дітьми, щоденник спостережень, картотека публікацій : «Цікаве про кімнатні
рослини», сигyанльні
картки, папка-пересувка, виставка дитячих малюнків, слайд -шоу
|
3.
|
Підсумковий
(узагальнюючий, презентаційний)
|
Діагностика
компетенції дітей (порівняно з початком)
Презентація проекту
Розробка плану дій щодо
подальшого функціонування проекту
|
Результати діагностики
|
Немає коментарів:
Дописати коментар