Освітні проекти

Освітній проект  

  "Закотилась писанка, до нас на гостину"

Короткотривалий освітній проект (один тиждень)

 

Категорія учасників: педагоги, діти, батьки
Мета проекту: виховувати відповідальність, створювати емоційний настрій при підготовці та святкуванні Великодніх свят,вчити шанувати родинні звичаї, розвивати допитливість, інтерес
Завдання проекту:
-         розширити та поглибити знання дітей про підготовку,святкування, значення Великоднього свята
-         розвивати інтерес до великоднього свята, розуміння значення звичаїв, традицій у житті людини
-         збагачувати та активізувати словник дітей з теми «Великдень». Розвивати зв'язне мовлення, правильно та чітко відповідати на запитання
-         виховувати у дітей почуття дружби, співчувати, радіти спільним результатам

План реалізації проекту

Етап
Форми роботи
Матеріали
Мотиваційний (підготовчий)
1.Формування теми, мети проекту
2.Сюрпризний момент. Розглядання картини про спорт та бесіда за нею.
3. Створення дітьми «дерева цілей»: «Великодній кошик» (про що вони хочуть дізнатися та яким чином)
Ілюстрації «Вербна неділя», «Великдень»

Дерево цілей, створене дітьми
Інформаційний
1.Вступна бесіда «За тиждень Великдень»
2.Розглядання фотографій  про підготовку до Великодня. Бесіда «Великдень в Україні»
3.Заняття з розвитку мовлення «На порозі Великдень»
4. Перегляд відеофільму «Історія Ісуса Христа для дітей»
Серія фото «Великдень  в Україні»»
Відеофільм
«Історія Ісуса Христа для дітей»
Репродуктивний
1.Комплес вправ ранкової гімнастики «Котиться писаночка»
2.Заняття з ознайомлення з довкіллям «Зберемо великодній кошик»
3.Пізнавальна бесіда «Історія писанки»
4.Читання віршів про Паску, Великдень
5.Рухливі ігри  під час прогулянки
6.Трудова діяльність :
«Чистий четвер»(перемо ляль чин одяг, миємо іграшки, витираємо полички, наводимо лад у групі)
Комплекс ранкової гімнастики

Рухливі ігри:
«Котилася писанка»,
«Музична писанка»,
«Вербич»
Ілюстрації
«Великлдня писанка»

Узагальнюючий
1 Тематичне заняття :
«Випікання паски» (логіко-математичний розвиток)
2.Музична розвага «Пригоди великодньої писанки»

Атрибути до настільного театру
«Великдує кругла паска»
Д\гра «Домалюй писанку»
Творчий
1.Аплікація «Великоднє курчатко» Журнал «Пізнайко» №4,2017
2.Художня праця: «Писанка»
3.Заняття з малювання
«Мальованка»
2.Фотовиставка «За тиждень великдень»
Робота з батьками:
1.Виставка сімейних робіт «Закотилась писанка до нас на гостину»
2.Участь  в майстер класі «Пасхальний зайчик»
Виставка дитячих робіт, фотовиставка,
Виставка родинних робіт
Рефлексивно-оцінювальний
1.Діагностика компетенції дітей
2.Презентація проекту
Розробка плану дій щодо подальшого функціонування проекту
Діагностична карта

Осітній проект фізкультурно-оздоровчого спрямування



«Ми зі спортом дружимо»
 Короткотривалий  освітній проект (один тиждень)

Категорія учасників: педагоги, діти, батьки

Мета проекту: виховувати відповідальність, створювати емоційний настрій на розвиток інтересу і бажання займатися спортом, допитливість, виховувати любов, повагу не тільки до спорту, але й до олімпізму як культурної спадщини людства.

Завдання проекту: 
 розширити та поглибити знання дітей про заняття спортом, олімпійські ігри
розвивати інтерес до фізичної культури та спорту, розуміння значення  спорту у житті людини
збагачувати та активізувати словник дітей з теми « Олімпіада, спорт». Розвивати зв'язне мовлення, правильно та чітко відповідати на запитання 
 виховувати у дітей почуття дружби, співчувати, радіти спільним результатам

План реалізації проекту

Етап
Форми роботи
Матеріали
Мотиваційний (підготовчий)
1.Формування теми, мети проекту
2.Сюрпризний момент. Розглядання картини про спорт та бесіда за нею.
3. Створення дітьми «дерева цілей» (про що вони хочуть дізнатися та яким чином)
Картини «Про спорт»

Дерево цілей, створене дітьми
Інформаційний
1.відкриття ігор. Запалювання олімпійського вогню.
2.Серія бесід про спорт, олімпійські ігри
3.Розглядання фотографій  про сучасних олімпійців. Бесіда «Наші чемпіони»
Серія фото «Олімпійці України»
Репродуктивний
1.Комплес вправ ранкової гімнастики з котом Вінісіусом
2.Заняття з ліплення «Гиря,обруч,кегля»
3.Пізнавальна бесіда «Історія олімпійський ігор»
4.Читання віршів про спорт
5.Розучування фізкультхвилинки
6.Рухливі спортивні ігри на майданчику
Комплекс ранкової гімнастики
Ліплення
Презентація «Історія олімпійських ігор»
Узагальнюючий
1 Тематичне заняття  «В здоровому тілі здоровий дух»
2.Пригодницький туристичний спортивний  квест «У пошуках пригод»
3.Настільна д/г «Чий  спортивний інвентар?»
Презентація «Сучасні олімпійські ігри»
Квест «У пошуках пригод»
Д/гра «Чий спортивний
інвентар?»
Творчий
1.Колективна аплікація «Олімпійські кільця – символ дужби та єдності»
2.Проведення малих олімпійських ігор «Олімпійці ми завзяті»
3. Ігри на повітрі «Кеглі», «Кільцекид»
4.Фотовиставка «Олімпійський тиждень»
Робота з батьками:
1.Створення групового куточку «З фізкультурою ми дружимо»
2.Участь в туристичному квесті
Аплікація
Конспект олімпійських ігор
Рефлексивно-оцінювальний
1.Діагностика компетенції дітей
2.Презентація проекту
Розробка плану дій щодо подальшого функціонування проекту
Діагностична карта


Екологічний проект


Тема : Кімнатні рослини

Категорія учасників: педагоги, діти, батьки

Мета:

     познайомити дітей з різноманітністю кімнатних рослин, їх пристосуванням до різних умов існування, походженням , цілющими властивостями

     навчити дітей розпізнавати кімнатні рослини за їх будовою
     формувати навички догляду за рослинами
      показати значення  кімнатних рослин в житті людини
           виховувати любов і бережливе ставлення до живої природи, екологічну свідомість і естетичні почуття
Обє’кт: дослідницька діяльність і спостереження, екологічні ігри, художнє слово

Предмет: кімнатні рослини

Завдання:
      формувати екологічні  знання
  розширити зання дітей про кімнатні рослини
  учити засновувати набуті зання , вміння, навики в житті


    


№ п/п
Етапи реалізації проекту
Види діяльності (заходи)
Оформлення результатів
1.
Підготовчий (аналітичний мотиваційний)
Формування теми проекту
Формування мети проекту
     Діагностичне обстеження (із теми проекту)
Тема, мета, завдання

Результати обстеження
2.
Проектувальний
(діяльнісний)
Екологічна стежка. Зупинка «Мандрівники»(демонстрація карти, бесіда)
«Кімнатні рослини» - введення(бесіда, ознайомлення,
спостереження)
Дидактичні та екологічні ігри, вправи, придумування нових ігор, вірші, загадки.
Праця у куточку природи (догляд за рослинами: миття, «банний день»,
підживлення)
Кімнатні рослини – лікарі (бесіда, розповідь)
Дослідницько-пошукова робота : досліди (з листям фіалки), створення щоденника спостережень, створення сигнальних карток
Проведення занять.
Проведення екскурсій до куточка природи в сусідні групи
Робота з батьками:
Акція «Прикрасимо групову кімнату кімнатними рослинами»
Папка – перtсувка
« Цікавинки про кімнатні рослини»
Екскурсії з дітьми до квіткового магазину(«Дім, сад, город»)
 Створення фотогазети « Як ми працюємо в куточку природи»
  Виставка дитячих малюнків «Моя улюблена кімнатна рослина»
  Модернізація (осучаснення куточка природи) в своїй групі
 Відкритий підсумковий захід разом з батьками вікторина «Кімнатні рослини». Діти разом з батьками  застосовують набуті знання і навички.
 Створення мультимедійного фільму(слайд – шоу) «Ми - друзі кімнатних рослин»
Конспекти занять, дидактичні ігри, добірка форм та методів роботи з дітьми, щоденник спостережень, картотека публікацій : «Цікаве про кімнатні рослини», сигyанльні картки, папка-пересувка, виставка дитячих малюнків, слайд -шоу
3.
Підсумковий
(узагальнюючий, презентаційний)
     Діагностика компетенції дітей   (порівняно з початком)
Презентація проекту
Розробка плану дій щодо подальшого функціонування проекту
Результати діагностики


Немає коментарів:

Дописати коментар